Leaderboard 728 X 90

Thursday, October 8, 2015

Documents show that former Alabama Congressman Artur Davis spent more than $2,100, on three different accounts, at Ashley Madison and then lied about it

Artur Davis and his wife, Tara Johnson Davis
Former Alabama Congressman Artur Davis used three different accounts and spent more than $2,100 at Ashley Madison, documents from the hacked extramarital-affair Web site show.

The Web site gotnews.com, led by publisher Charles C. Johnson, broke the story about Davis as an Ashley Madison customer on August 21. The site produced additional evidence in a pair of followup articles (see here and here), which drew denials from Davis spokespersons.

Davis, at first, claimed his name appeared at Ashley Madison because someone stole his credit cards. He later said the information came from operatives for the campaign of Todd Strange, against whom he was running for mayor of Montgomery. He eventually stated: "I have never been a customer of the Ashley Madison site."

Our research shows that Davis is flat-out lying about that. (See summary of his Ashley Madison activity at the end of this post.)

Data shows that the first Davis account was created on May 10, 2011, at SNR Dentons, the Washington, D.C. law firm where he went to work after Ron Sparks trounced him in the Alabama Democratic primary for governor in 2010. A payment in July 2015 was made from the Hotel Jerome in Aspen, Colorado, where Davis was speaking to a Republican group, after having switched parties.

The party switch didn't work out so well for Davis. After he moved to Virginia and became a Republican, there seemed to be little interest in his legal and political skills. He returned to his hometown, only to have Strange thump him in the race for mayor of Montgomery. Now, Davis wants to "return to his Democrats roots," which has drawn mostly yawns (or outrage) from party leaders, who remember that Davis alienated his liberal base in 2010 in order to side with the Business Council of Alabama and other conservative groups.

In fall 2007, Davis looked like a bright star on the Democratic horizon. He served on the U.S. House Judiciary Committee and played a starring role when the committee investigated Bush-administration abuses of the justice system in late October of that year. Davis showed signs of being interested in addressing the firings of U.S. attorneys and unlawful political prosecutions, including the highly publicized case of former Alabama Governor Don Siegelman.

With his calm demeanor and smooth speaking style, Davis was seen by some as the "Obama of the South." It looked like Davis might prove to be a hero for those who believe in actual justice, the rule of law, and constitutional protections. But Davis let all of that slide, indicating he never was seriously interested in the issues to begin with. He gave up a safe Congressional seat to run a disastrous campaign for Alabama governor, and his political star has been in free fall ever since.

Now the Ashley Madison debacle reveals Davis to be both a cheater and a liar. Data shows that he had three accounts at the site and paid to have all of them deleted. But they still showed up when the site was hacked, and information was placed at the dark Web for public examination.

Under "What Turns Me On," Davis wrote the following:

What Turns Me On: Aggressive/Take Charge Nature, Confidence, Discretion/Secrecy, Imagination, A professional/well groomed, Stylish/Classy, Long Hair, Not Possessive, Good Communicator
Open To: Conventional Sex, Sex Talk, Extended Foreplay/Teasing, Good With Hands, Kissing, Sensual Massage, Someone Who Can Teach Me

Perhaps, Davis deserves credit for one thing: Unlike other prominent Ashley Madison clients we've outed from Alabama--Bradley Arant lawyer Rob Campbell and al.com reporter Charles J. Dean--Davis does not claim to be single. Under relationship status, Davis describes himself as:

Attached Male Seeking Females

Davis, however, earns demerits for his description of his physical appearance. After stating that he is 5'10" and 160 pounds, Davis says his physique is:

Shapley Toned

Aside from the spelling problem here (we assume Davis means "shapely"), when have you ever heard a man describe himself as "shapely"?

We will leave that question for another day, but for now, this much seems clear: Artur Davis' political career, thanks to a series of self-inflicted wounds, is in a shambles. Now that he's been outed in the Ashley Madison scandal as a cheater and liar, that career should be over--with no hope for resuscitation.

Readers are missing out on a real treat if they don't click on the Artur Davis summary below. Members of our Legal Schnauzer Computer Forensics and Accuracy Research Team (C-FART) have outdone themselves with this one. It is awesome, if we do say so ourselves. And it unmasks a prominent Ashley Madison customer in a way that, to our knowledge, no other news organization has done.

That's also true of our summaries for Rob Campbell and Charles J. Dean, which hackers have removed multiple times from the document-storage site Scribd. But the Davis summary is filled with all kinds of special flourishes that should make it must reading, especially for anyone who has suspected that Artur Davis is a fraud and a truly creepy guy.

Wednesday, October 7, 2015

My family in Missouri is trying to have my wife and me declared incapacitated in the wake of assault by Missouri deputies that left her with a broken arm

Cowherd Construction in
Springfield, Missouri
My family in Missouri--specifically my two brothers--are trying to have my wife, Carol, and me declared incapacitated and disabled, an apparent first step toward taking away many of our rights that could end with physical commitment.

Documents have been filed in Greene County Probate Court, asking that a guardian or conservator (or both) be appointed for us. This area of the law is new to me, and I'm still researching it, but my understanding is that this can lead to the loss of many rights--the right to manage your financial affairs, the right to manage your own health care, the right to vote, the right to file a lawsuit . . . well, you get the idea.

Evidence suggests that last item--the right to file a lawsuit--is the real reason these cases have been filed. They were filed on September 29 and 30, roughly 20 days after Missouri sheriff's deputies conducted an unlawful eviction that left Carol with a broken left arm (which required repair from a trauma surgeon) and a badly bruised right arm. This blatant example of police brutality took place as Greene County Sheriff Jim Arnott stood and watched, pointing a finger and claiming Carol had assaulted a police officer--when, in fact, all she had done was try to enter our apartment (as she had been given permission to do) to retrieve our cat's litter box.

By the way, Carol had a followup visit yesterday with her surgeon, and her recovery seems to be going well. We will have more details in a few days, hopefully with copies of X-rays that show the extensive damage to her arm and reflect the brutality that was involved in the assault. (A personal message from Carol's Facebook page about her recovery is at the end of this post.)

Who has reason to be worried about the events of September 9, 2015? The eviction had been schedule inside the 10-day window during which, under Missouri law, no execution (such as an eviction) can be levied. Court documents indicate the Lowther Johnson law firm of Springfield, Missouri, representing landlord Trent Cowherd and Cowherd Construction, unlawfully scheduled the eviction. That means both the firm and landlord stand to be liable for Carol's injuries--and other damages we suffered--so they have reason for concern.

Not only was the eviction unlawfully scheduled, I timely filed a notice of appeal on September 8, which put an automatic stay on execution. Attorneys in the case--Gregory Lulich, of Lowther Johnson, and my brother, David Shuler of the Shuler law firm, who was representing our mother, Gondylyn ("Gondy") Shuler because Cowherd had included her as a defendant, with no grounds for doing so--were timely served with our Notice of Appeal and had every reason to know that execution was stayed. That Lulich and David Shuler, and their law firms, allowed a stayed eviction to take place means they stand to be liable for Carol's injuries--and other damages we've suffered--so they have reason for concern.

Finally, Sheriff Arnott and his deputies brutalized and seriously injured a 55-year-old woman who posed no threat to them--on a day, and under conditions, where law enforcement had no grounds to be on the property. In an environment of growing concern about police misconduct, which ironically started in August 2014 with the death of Michael Brown in Ferguson, Missouri, Arnott and his crew have reason to be concerned.

Are Carol and I really incapacitated and disabled--and do we really need a guardian or conservator? Of course not--and while we have been the victims of 15 years worth of court-related abuse, and we both have been diagnosed with PTSD after my unlawful incarceration and (likely) wrongful foreclosure on our home of 25 years--the notion that we can't handle our affairs is preposterous. We have, however, refused to stay quiet about the abuses we've suffered--and similar abuses heaped on other litigants in Alabama and elsewhere--and my determination to continue such reporting on this blog likely is the reason someone wants to legally have me declared a "nut job." I've already been kidnapped and thrown in jail for five months in Alabama, and this appears to be a slightly different version of the same tactic. In fact, I would not be surprised if the idea originated in Alabama, with someone serving as "liaison" for conservative legal and political forces that want to do us harm in both that state and Missouri.

So what is going on with this effort to more or less turn us into wards of the state? I'm still trying to figure that out. But readers can check out the basics by going to this link, clicking on "litigant name search," and keying in either my name (Roger Alan Shuler) or my wife's name (Carol Tovich Shuler). The style on my case, for example, is "1531-PR00897 - ROGER ALAN SHULER INP and DIS." The style and docket entries on Carol's case are pretty much identical. "INP and DIS" apparently stand for incapacitated and disabled.

David Shuler of Shuler Law Firm
Curiously, the petitioner in both cases is listed as my brother Paul James Shuler, who works as a radiology technician at Mercy Hospital in Springfield. Last I heard, he now does imaging mostly in the hospital's Cardiac Cath Lab. What does Paul know about Carol and me, and our situation? What does he know about the long line of legal cheat jobs that have cost us just about everything we owned? The answer, best I can tell, is almost nothing.

That makes me think my other brother, lawyer David Shuler, is driving this slippery train--probably in an effort to protect his cronies in the legal, law-enforcement, and landlord communities. David has a company called Old Ivy Properties, which mainly seems to deal with rental units, so he's tied in with landlords. For good measure, he started another company less than a month ago, called G Shuler Properties, and I'm not sure what that's about. Our mother's name is Gondy, so does the "G" stand for her name? That would be my guess. Why, at age 86, does she suddenly need something called "G Shuler Properties"? I have no idea.

I'm still learning the law on all of this "INP and DIS" stuff, but it certainly is emitting a foul odor--the kind I grew to recognize quickly while living in Alabama. In fact, I'm learning that odors coming from Missouri courtrooms can be every bit as rank as the ones that come from the "halls of justice" in the Heart of Dixie. One big difference? In Missouri, I seem to have two brothers who are right in the thick of the sleaze.

Following is a message from my wife, Carol Tovich Shuler, about her recovery from the brutality heaped upon her by Missouri deputies. A special thank you to Dr. Brian Buck, and his trauma team at Cox Medical Center South in Springfield. Dr. Buck and his team also are affiliated with the University of Missouri in Columbia. They have provided Carol with top-notch care, and we deeply appreciate it.

From Carol Tovich Shuler:

Had a follow-up appt with my ortho trauma surgeon today. He was pleased with the results thus far, but I have a long way to go. They removed the stitches from ~8-10" long incision & took additional xrays. It was the first ones I've seen. It was rather horrifying seeing all the hardware in my arm...all the titanium plates, screws & pins. And my elbow looks like a jigsaw puzzle, it is in so many pieces. My arm was truly shattered by these maniac cops. Today they put me in a post-op compression sleeve to help with swelling & the healing process. However, I can't help but worry my arm will never be the same again. And that these freaks responsible will never be held accountable for all the trauma, loss & civil rights violations inflicted upon me & my family

Tuesday, October 6, 2015

Judge finds that e-bingo is legal in Macon County, and VictoryLand property is due to be returned unless state abides by provisions of U.S. equal-protection clause

Milton McGregor
Electronic bingo is legal in Macon County under a constitutional amendment approved by voters, and the VictoryLand casino is due to have its seized property returned unless the state follows equal-protection provisions of the U.S. Constitution, an Alabama circuit judge ruled last Friday.

Meanwhile, VictoryLand owner Milton McGregor is taking steps to reopen the casino, possibly in a matter of weeks. And Macon County leaders said at a press conference yesterday that they intend to pursue a civil-rights lawsuit against the state for closing VictoryLand in 2013, costing the county more than 2,000 jobs and a significant amount of revenue--all in apparent violation of equal-protection provisions guaranteed by the U.S. Constitution. Tuskegee Mayor Johnny Ford said he has asked Governor Robert Bentley to intervene and stop Attorney General Luther Strange from appealing.

Judge William Shashy said in his Friday ruling that Strange was unlawfully "cherry picking" by seizing property at VictoryLand, while allowing similar facilities to operate freely in other parts of the state. Shashy gave Strange 45 days to enforce the AG's version of the law equally or return VictoryLand's machines, currency, and paperwork. (See the full ruling at the end of this post.)

Shashy issued an order in June that Strange's raids at VictoryLand were unfair and unconstitutional. That ruling, however, did not order the AG's office to return the casino's property, and both sides filed motions asking Shashy to clarify or amend. Friday's ruling did just that, with Shashy finding that e-bingo was legal in Macon County and Strange must return the casino's property unless he takes steps to enforce the state's anti-gambling laws equally.

While Friday's ruling clearly was welcome news for McGregor and VictoryLand, Shashy appears to contradict himself. If e-bingo is legal in Macon County--and Shashy's order clearly states that it is--then the AG's office has been in the wrong all along and, by law, should be forced to return seized property, regardless of any action it might take at other bingo facilities.

To no one's surprise, Strange vowed to appeal Shashy's ruling to the Alabama Supreme Court, which consistently has ignored its own precedents to rule in the AG's favor--and in favor of the state's previous anti-bingo crusader, former Governor Bob Riley. Will that tactic work again for Strange? It's hard to see how it can, given that his team presented no evidence to counter VictoryLand's evidence at the forfeiture hearing upon which Friday's order was based. From Shashy's order:

The Supreme Court of Alabama has recognized that it is proper to consider the intent and will of the people in interpreting the Constitution of the State of Alabama. "The object of all construction is to ascertain and effectuate the intention of the people in the adoption of the [C]onstitution. The intention is collected from the words of the instrument, read and interpreted in the light of its history." State v. Sayre. . . . The use of evidence to aid the Court in its constitutional interpretation is also recognized in Cornerstone. . . . "[In] ascertaining the meaning of a constitutional provision, the primary duty of the courts is to look to the intention of the makers and adopters of that provision.

KCED, the parent company of VictoryLand, presented testimony from Ford, Myron Penn, Louis Maxwell, Mary Hicks, and Theodore Samuel. Writes Shashy:

Their testimony was that Amendment 744 was proposed to allow all forms of bingo in Macon County so that they could compete economically with other counties that allowed other forms of bingo, including electronic bingo. Sixteen exhibits offered by KCED, consisting of election flyers, advertisements, proclamations, and newspaper articles, either advocating for or against Amendment 744, were also admitted. These exhibits provided substantial evidence that the voters in Macon County understood bingo to mean all forms of bingo, including electronic. The State of Alabama did not produce any evidence in opposition. Based upon the evidence presented by KCED and the lack of any evidence from the State, the Court concludes that the Macon County voter when voting on the amendment understood it to be all forms of bingo.

Additional evidence made the scenario even more grim for Strange. Writes Shashy:

In addition, KCED submitted evidence that on July 29-30, 2015, the casinos in Greene and Lowndes Counties had in operation 1,798 electronic bingo machines at six casinos. . . .
The State did not deny the existence of these casinos or the electronic bingo machines. Thus, the Court reiterates its ruling that the State of Alabama is cherry picking which facilities should remain open or closed, and this Court will not be used as an instrument to perpetuate this unfair treatment. It is interesting to note that since the Court's Order of June 25, 2015, and the last hearing on August 4, 2015, the number of casinos and machines in Alabama has increased. The Lowndes County casinos began operation between these time periods. The State obviously is not enforcing the law equally.

Why did it take so long for an Alabama judge to come to his senses and recognize what has been obvious for months, for years--that both Strange and Riley have been targeting certain large casinos (in Macon County and Houston County) because they are the primary threats to the market share of the Indian tribes that have paid millions of dollars to help get Strange and Riley elected?

Shashy finally seems to be admitting the likelihood of a quid pro quo involving Strange/Riley and Indian tribes in Mississippi and Alabama. Such an arrangement, of course, is a federal crime, and if proven, would constitute federal-funds bribery.

That is a subject for another day. But for now, it's hard to see how the Alabama Supreme Court--perhaps the most corrupt judicial body in the country (and there is a lot of competition for that "honor') can rule in Luther Strange's favor this time.

At the trial level, VictoryLand essentially pitched a shutout (an appropriate metaphor, we think, with the MLB playoffs starting tonight)--and the final score was something like 16-0. If the Alabama Supreme Court overturns this lopsided e-bingo ruling, it might be inviting a federal investigation that could lead to a number of justices winding up in orange jumpsuits--where they probably should have been some time ago.

Monday, October 5, 2015

Al.com reporter Charles J. Dean quotes Mark Twain in effort to spark affair via Ashley Madison Web site

Charles J. Dean
A veteran reporter for Alabama's largest news-gathering organization quotes Mark Twain in an effort to attract a woman (other than his wife) on the Ashley Madison extramarital-affair Web site.

We reported on September 9 that Charles J. Dean was one of numerous prominent Alabamians whose names appear at Ashley Madison, which was hacked by a group that took offense at the site's efforts to encourage spouses to cheat on each other.

Dean joins Bradley Arant lawyer Rob Campbell, the son-in-law of former governor Bob Riley, as the two Alabama Ashley Madison users we have outed so far. But never fear, there are more big names where those two came from--many of them corporate, legal, and financial types. They will be exposed shortly, as will similar types in Missouri, where my wife and I now live--and where deputies unlawfully evicted us and left Carol with a shattered left arm and horribly bruised right arm.

As for Chuck Dean, he apparently was quite eager to cheat on his wife, and we now have a summary of his account activity at Ashley Madison. Those of a literary bent will be impressed that Dean borrowed words from one of America's best and most beloved writers to further his extramarital activities.

In fact, we have to admit that Dean's come-on lines are quite well written--better than anything we've seen from him at al.com. Here is Dean's description of himself and his desires, which comes under the clever caption of  "Hi, Baby":

I like a woman who knows that less is often more, whether in how she dresses or in the words she uses, or in the kisses she gives. And I like some indication that a brain is at work. What is between the ears is every bit as important, maybe more important, than what is between . . . well, you know. I try to take the advice Mark Twain offered: "Life is short. Break the rules. Forgive quickly. Kiss slowly. Love truly. Laugh uncontrollably and never regret anything that makes you smile." Some of these I have failed at, and some I have succeeded in. Life is a work in progress, if you are interested!"

Got to admit that I'm impressed with Dean's use of the language here. Most of it is stolen from Mark Twain, but if you are going to steal, you might as well steal from one of the greats. If I were a woman, Old Chuck might have me out my drawers in no time--at least until I saw his picture.

At least one Alabama journalist, Rob Holbert of Langiappe Mobile, has questioned the accuracy of the Ashley Madison information and taken me to task for reporting on the subject, especially in regards to Chuck Dean. Well, here is some information for Holbert to chew on; it's data straight from Chuck Dean's AM account: (The full summary can be viewed at the end of this post).

* Account number -- 27665102
* Last name/first name -- Dean, Charles J.
* Account creating date/time -- 08/07/2014 12:05 PM
* User name -- flyby25
* Account email -- cjpdean@gmail.com
* Sign-up IP address --
* Geographic location -- 33.4602, -86.8092
* Gender -- male
* City/state -- Birmingham, AL
* Initially seeking -- Whatever excites me
* Weight -- 195
* Height -- 6 foot
* Body type -- Fit
* Date of birth -- 07/17/1960
* Relationship status -- single male seeking female (This surely would be news to Dean's wife, Laurie O. Dean, who is listed as co-owner of their $284,000 house in Homewood; we can find no record in Alabama court files that they have divorced.)
* What turns me on -- Sense of Humor, Confidence, Discretion/Secrecy, Casual Jeans/T-shirt Type (Discretion/secrecy is a turn on? Sounds like Old Chuck is serious about this cheating thing.)
Payment history --

(a) Date: 01/23/2015
(b) Credit card: AMEX 1003
(c) Amount: $19.99
(d) Billing Address: 328 Lathrop Avenue, Birmingham AL 35209

Ashley Madison might be a slipshod operation--and it is a scam that anyone with three functioning brain cells should have seen from the outset--but, by God, the company knows how to keep detailed records on its paying customers.

Chuck Dean's full summary can be viewed below. And we have more such summaries coming on prominent professionals in multiple states--Alabama, Missouri, and perhaps others.

(Note: We have to give major props to our Legal Schnauzer Computer Forensics and Accuracy Research Team--we call them C-FART, for short. Seriously, we have some extremely talented tech-savvy individuals who are helping us gather data from the Ashley Madison info that hackers placed on the dark Web. These reports would not be possible without the helping hands of individuals who know their way around many corners of the digital world. We are deeply grateful for their expertise and support.)

Thursday, October 1, 2015

Missouri deputies shatter my wife's arm when records show they had no grounds to be on rental property

How wildly unlawful was the "eviction" that led Missouri deputies to brutalize my wife and leave her with a shattered left arm that required trauma surgery? Well, the deputies had no lawful grounds to be at the apartment we were renting, much less to handcuff Carol and me, point multiple handguns and at least one assault rifle at us, and cause many of our personal belongings to be stolen.

Perhaps the best way to illustrate that point is with two documents--a Motion to Quash Execution and a Notice of Appeal. Both were timely filed in Trent Cowherd v. Roger Shuler, a case where landlord Cowherd Construction, of Springfield, Missouri, tried to evict us contrary to state law. Both documents are embedded at the end of this post.

With Jim Arnott, the sheriff of Greene County, Missouri, on hand to supervise a half dozen deputies or so, you might think that someone would have a clue about the law applicable to such situations. But you would be wrong. And Arnott certainly did nothing to keep his underlings from engaging in blatant police brutality.

We will go into more detail in upcoming posts, but here is the simplest way to understand that this eviction--which really was an orchestrated act of terrorism--was off-the-charts unlawful.

If you check item No. 4 in the Motion to Quash Execution, you see that the eviction was scheduled for 9 a.m. on September 9. But Revised Missouri Statues 534.350 (RSMo. 534.350) says no execution shall be levied until the time for appeal has expired. Missouri Supreme Court Rule 81.04 sets the time for filing a Notice of Appeal at 10 days from the time a judgment becomes final.

Rule 74.01 states that "a judgment is rendered when entered. A judgment is entered when a writing signed by the judge and denominated "judgment" or "decree" is filed." The docket for Cowherd v. Shuler can be found by going to this link, typing my name into the litigant search and clicking on the entry for the case title. The docket shows judgment was entered on August 31, 2015.

Missouri Rule 44.01 states that the first day of "an act, event, or default" is not to be included in computation of time, but the final day of the period is included. That means our 10-day period for filing an appeal ended on Sept. 10, 2015. Our Notice of Appeal was filed on the morning of Sept. 8, so we were more than two full days inside the window for filing an appeal.

That put a stay on execution of the notice of eviction (per RSMo. 534.350 noted above), which had been scheduled for September 9. Attorneys for all parties were served via e-mail with both the Motion to Quash and Notice of Appeal at 4:44 p.m. on September 8, so they had plenty of time to notify Cowherd Construction and the Sheriff's Department that the eviction could not take place.

As a matter of fact and law, it was improper for the eviction to be schedule for September 9 in the first place, which even without a notice of appeal, was inside the window when execution could not be levied.

The eviction raised a number of other legal issues, and we will address those in future posts. But for now, this is the most direct way to show that law-enforcement had no grounds to be at or in our apartment on September 9, 2015. And they sure as heck had no grounds to burst through the door, point guns at us, handcuff us and brutalize Carol to the point that her arm was broken.

Wednesday, September 30, 2015

Are Alabama mainstream journalists resentful enough to hack our blog and delete Ashley Madison post?

Rob Holbert, publisher of Langiappe
Evidence suggests that a faction of mainstream journalists in Alabama resent Legal Schnauzer for breaking the story of Governor Robert Bentley's affair with adviser Rebekah Caldwell Mason and for outing al.com reporter Charles J. Dean as a customer of the extramarital-affair Web site Ashley Madison.

Was someone connected to the MSM butt-hurt enough to hack our blog and cause the original post about Dean and Ashley Madison to disappear for several hours? The answer, at this point, appears to be yes.

The September 8 post, titled "Al.com reporter Charles J. Dean manages to merge the Robert Bentley and Ashley Madison sex scandals," disappeared from both the blog and the internal composing/editing page, where all posts (published and unpublished) are stored. That suggests to me that someone went out of his way to hack our blog, remove the Dean/Ashley Madison story, and probably send a message about future efforts to report on such discomfiting issues. In more than eight years of publishing Legal Schnauzer, this is the first time I've had a post disappear from multiple locations, so I'm still trying to figure out how it could happen.

If the message was supposed to be, "Schnauzer, we are trying to intimidate you into avoiding the Ashley Madison subject," it's not going to work. With the help of several tech-savvy sources, I was able to republish the post in question and take steps to help ensure that similar hacks are less likely to happen in the future.

Just how butt-hurt are the MSMers that they got beat on the Bentley/Mason story, while one of their own was outed for creating an Ashley Madison sex scandal of his own? It's hard to say for sure, but the best indicator might come from an article titled "Schnauzer puts bite on al.com journalist," recently published at Mobile-area weekly Langiappe.

You might think that a weekly newspaper would publish news in an "alternative" fashion, the kind not often found in the daily press. But you apparently would be wrong. Our sources in south Alabama say Langiappe is dedicated more to kissing the collective behinds of the corporate establishment than to bringing any real insight that might upset the status quo.

Rob Holbert is the publisher of Langiappe, and his commentary on my reporting seems to be an example of "don't rock the boat journalism" at its finest. Holbert's piece contains so much nonsense it's impossible to address it all. But let's examine a few of the lowlights. Here are a few of Holbert's pearls, in bold, followed by my response:

* "Robert Shuler, who writes a blog called The Legal Schnauzer, went to great lengths this week to personally attack al.com reporter Charles Dean, accusing him of being named in the recently released Ashley Madison files."

Holbert establishes his journalistic "bona fides" right away by getting my name wrong. Then he characterizes it as a "personal attack" to report accurately that Chuck Dean's name is, in fact, on the Ashley Madison list for Alabama, which has run on numerous Web sites. It's not a matter of me "accusing" Chuck Dean of anything. I contacted him prior to publication and gave him an opportunity to comment or be interviewed regarding the Ashley Madison story. Dean did not respond, so even he has not denied the accuracy of the story.

* "In his article (about the Bentley/Mason affair), Dean referred to the rumor coming from radio and “blogs of dubious credibility,” something that apparently got the schnauzer’s hackles up. For his efforts, Dean was treated to a classic blast from Shuler this past Tuesday in which he claims Dean’s name appeared in the Ashley Madison document dump and offers it as a reason the veteran reporter might not have immediately jumped with both feet into the schnauzer’s unsourced, undocumented claims of an affair between the two."

Holbert conveniently fails to mention that Dean's own news organization has treated the Bentley/Mason story seriously, uncovering important information about apparent payments to Mason via a nonprofit and calling on the governor to address issues related to the affair in a public manner. As for the sourcing of my story, it was attributed to sources who wished to remain anonymous out of concern about possible retaliation. It's likely that both Holbert and Dean have used anonymous sources before, so both should know that doesn't mean a story is "unsourced" or "undocumented."

* "I’m not going to spend a lot of time discussing how airtight the Ashley Madison documents are as journalistic sources, but even if someone’s name did appear on the list, the time, circumstances and outcome of any activity aren’t clear. Shuler’s reporting of the matter as fact shows once again why those who purport to be “real” journalists should steer clear of Shuler as a primary source of information."

Holbert is quick to criticize my reporting, but he apparently can't be bothered to actually read it. Of the two individuals I've reported being connected to Ashley Madison--Dean and Bradley Arant lawyer Rob Campbell--I went way beyond just saying their names are on a list. I provided details from their accounts, including either work or home addresses, and I gave both an opportunity to comment prior to publication, to deny the accuracy of the information if they had some way to show that, in fact, it was untrue. As for "real" journalists who might be inclined to use me as a primary source of information, Chuck Dean's own employer has done that. I was first to name Mason as Gov. Bentley's paramour, and al.com soon followed with a story titled "Who is Rebekah Caldwell Mason?"

* "In his attack on Dean, Shuler quickly brushed off any questions the rest of us on the World Wide Web might have about the veracity of what he’s burned pixels on over the years. He claims that in his 35-year career as a journalist he’s only been sued twice and both times by Republican operatives, as if that proves he was right. It would be hard to imagine who else might sue him since he typically only writes about Republican operatives having illicit affairs or engaging in sexual behavior that would fly in the face of their squeaky-clean, family-values images."

This is the usual pablum with which right wingers try to attack a blog they have not been able to silence. It's a reference to defamation lawsuits brought against me by GOP operatives Rob Riley and Jessica Medeiros Garrison, within about a month of each other, in fall 2013. My response is simple: An Alabama jury has never found my reporting, in either case, to be false or defamatory. That's because Riley never sought a jury trial, and Garrison did not seek a jury trial in her initial filings--she did so only after I had sought a jury trial in my answer. In other words, neither Riley nor Garrison wanted a jury of their peers to hear their claims; they wanted compromised judges to rule in their favor, regardless of what the facts and the law might be. In the highlighted section above, Holbert proves he knows very little about defamation law. His "as if that proves he was right" line shows a profound ignorance of defamation law--in fact, of law in general. The burden of proof in any lawsuit, including one involving alleged defamation, is on the plaintiffs (Riley and Duke). They must make a prima facie showing that my reporting was false and defamatory or their cases, by law, are kicked out at summary judgment. In both cases, the plaintiffs never came close to meeting their burden because there was no discovery, and thus no evidence that my reporting was false. The issue in the defamation case is not whether I, the defendant, can prove I was right (although there is no doubt I could via my reporting and discovery), but whether the plaintiffs can prove I was wrong. Until they meet that burden--and neither Riley nor Garrison came close--I don't have to do much of anything to defend myself. Again, Holbert burns plenty of pixels on a defamation matter when it's clear he has no clue how the law works.

* "Do I doubt some of that [hypocritical behavior] happens? Of course not. People are people. But Shuler goes after his political enemies with such reckless gusto.

"There are some real doozies, like the nude photos [of] former Alabama Attorney General Bill Prior supposedly took for a magazine when he was a young buck. And, of course, those affair claims that got him sued into the ground — a $3.5 million judgment — and jailed for five months after he refused to sit for a scheduled deposition. In one of his stories, Shuler claimed Alabama Attorney General Luther Strange and a campaign aide had an affair that produced a child, an accusation both denied.

Talk about doozies. Holbert puts his ignorance on such display here that it's hard to know where to begin. First, he claims that I go after my "political enemies" with "reckless gusto." I'm a journalist, not a politician--I don't have political enemies. Anyone who has followed this blog closely knows I have taken a number of Democrats to task, as well as Republicans. As for my reporting being "reckless," Holbert can't be bothered to provide a shred of proof, not one example, to support that claim.

Lagniappe Mobile

Holbert mentions former AG Bill Pryor (again, Holbert has problems with spelling) and the current U.S. judge's ties to 1990s gay pornography. Does Holbert offer anything to suggest my reporting on the Pryor was inaccurate? Nope. In fact, Holbert doesn't even claim it's inaccurate.

Holbert then dips into "bizarro world," in the section I've highlighted. It's as if the publisher/writer went out to lunch and had way too many cocktails. He references a $3.5-million judgment (in the Garrison case) without saying it was a default judgment that had zero support in fact or law. Then he claims I was jailed for five months, apparently for "refusing" to sit for a scheduled deposition in the Garrison case. This reference can only be to the Garrison case because there were no scheduled depositions in the Rob Riley case. But Holbert seems blissfully unaware that my unlawful incarceration--which was reported by national and international news outlets--was related to the Riley case; it had nothing to do with the Garrison case.

Holbert then claims I reported that Attorney General Luther Strange fathered a child with Garrison, his former campaign aide. Holbert's claim has a slight problem--it isn't true. I've never reported that Strange was the father of Garrison's child, and a simple search on this blog would show that.

In fact, court records show that almost all of the $3.5-million default judgment in the Garrison case is based on claims she and Strange apparently made in court--when I was not present, and they were not challenged--that I had reported Strange was the father of Garrison's child.

In essence, the $3.5-million default judgment is built almost entirely on a lie. But Rob Holbert can't be bothered to find that out.

How to summarize? Holbert obviously can't spell, and he apparently is too lazy to educate himself about the subjects upon which he pontificates. Why would anybody take such a "journalist" seriously? I have no idea.

Let's return to our original question: Who hacked Legal Schnauzer and removed the post about Charles J. Dean and Ashley Madison? The answer remains unclear, but I suspect neither Dean nor Holbert is sharp enough to do it on his own. Could someone with a bit of tech know-how have done it on the journalists' behalf? I would say that is possible.

How's this for irony. Numerous reports have indicated that the hack the of the Ashley Madison Web site involved criminal activity and could have a far-reaching impact on how individuals feel about providing personal information on the Web.

If that's the case, it stands to reason that a hack on Legal Schnauzer also would involve criminal behavior. Since the hack seems designed to intimidate journalists who might dare report on sensitive topics, it also could have far-reaching social implications--not to mention implications for the First Amendment rights of a free press, supposedly guaranteed in the U.S. Constitution.

Does that mean we need to report the apparent hack to authorities? We are considering that, and other options, at this moment.

Tuesday, September 29, 2015

In reaching a divorce settlement with his wife of 50 years, Alabama Gov. Robert Bentley remains deceitful

Gov. Robert Bentley and
Rebekah Caldwell Mason
How bad have things gotten for Alabama Governor Robert Bentley, now that the public understands the 72-year-old Republican dumped his wife of 50 years for Rebekah Caldwell Mason, a 43-year-old married adviser who has three children? The governor cannot even announce a divorce settlement from Dianne Bentley without coming across as deceitful.

The governor's office yesterday announced the settlement, and it came four weeks after Dianne Bentley filed a divorce complaint, alleging the marriage had suffered an "irretrievable breakdown."

Nowhere in reports of the settlement is mention of the real reason for the divorce--that Bentley is going through a late "mid-life crisis," falling madly in love with a woman almost 30 years his junior and dumping his wife in a shameful manner. This comes from a politician who consistently has touted his Bible-thumping ways and overt Christian faith.

Where does major deception enter the picture? Consider this from an Associated Press report on the settlement:

The settlement was filed Monday, just four weeks after the first lady filed for divorce, saying their marriage had suffered an "irretrievable breakdown." The governor said he has asked a judge to unseal the case file so the public and media can see it.

"Today, Dianne and I have reached a mutual agreement in our proceedings. I have asked Judge Philip Lisenby to unseal settlement documents so the public and the media will have full access to it. Thank you for your continued prayers and support. I am truly blessed and deeply honored to serve as your governor."
A judge sealed the divorce file from public view three days after it was filed at the request of the Bentleys.

First, you will notice that the story says two different things. In the first highlighted area above, AP reporter Kim Chandler writes that Bentley has asked a judge to unseal "the case file," presumably the entire case file. In the second highlighted area, Bentley is quoted as saying he asked Judge Philip Lisenby to "unseal settlement documents," which presumably would leave the rest of the case sealed.

Bentley, it seems, can't keep his story straight--or Alabama journalists can't get it straight, or both. Either way, it's highly likely that the case file will say absolutely nothing about Rebekah Caldwell Mason or the real reasons behind the divorce.

We already know that Dianne Bentley's original complaint contained boilerplate language that is used to start many divorces and often reveals nothing. Now that the case has settled so quickly, you can rest assured that the settlement papers also will contain dry, unrevelatory language.

In fact, an al.com report just out confirms that the documents have been unsealed and revealed pretty much zilch.

This does tell us one thing of substance: Dianne Bentley probably got a pretty nice settlement, in exchange for making sure the case went away quickly and contained no documents that would shine light on Robert Bentley's abominable behavior in recent months. This probably means the governor intends to fight and claw to keep his exalted position.

Obviously, I'm not a divorce lawyer--and thankfully, I've never been through a divorce myself--but I've seen enough files to know how such cases often play out. Any information that cuts to the core of real issues behind a divorce are likely to come from the discovery process. That generally includes answers to interrogatories (which can be quite probing in divorce cases), transcripts of depositions (given under oath), and material produced during requests for production of documents.

This third category could have been particularly dicey for Gov. Bentley. Imagine if Dianne Bentley had requested copies of e-mails, phone records, and text messages between the governor and Ms. Mason. That likely would have revealed the real Robert Bentley to a public that has been duped into believing he is a man of genuine faith and high morals--and elected him twice primarily because it was believed that, contrary to his predecessor (Bob Riley), he would at least behave in an honest, honorable fashion.

If the divorce case had gone on long enough for the file to contain e-mails and texts between Gov. Bentley and Ms. Mason, is there any chance it ever would have been unsealed? The answer to that question, in my view, is an overwhelming no.

So Robert Bentley is trying to convince the public that he is promoting transparency by asking for the court file to be unsealed--when, in fact, he's pulling another con on the citizens of Alabama.

On top of that, Robert Bentley proves himself to be a coward. He's happy to have a divorce file unsealed, once he knows it will contain nothing of substance, when it won't reveal that he truly is a creep, a lowlife, and a cheater.

Bentley has sunk so low that he almost makes Bob Riley look honorable by comparison--and I didn't think that was possible.

Monday, September 28, 2015

California journalist Peter B. Collins provides in-depth report on the violent, unlawful eviction that led Missouri sheriff deputies to break my wife's arm

San Francisco-based journalist and radio host Peter B. Collins has provided the most detailed report so far on the unlawful eviction that started as threatening and turned to violent, ending with Missouri deputies breaking my wife's left arm and bruising her badly.

In a post at his Web site, titled "Journalist Roger Shuler Gives Detailed Account of Recent Eviction That Brutalized His Wife," Collins becomes the first third-party journalist to examine the events that led to Carol and me being handcuffed, having an assault rifle and various handguns trained on us, having many of our personal belongings apparently stolen by the landlord's "eviction crew," and having Carol's humerus (the large bone in the upper arm) "snapped in two" near the elbow, according to a doctor who examined her.

Carol's injuries were so severe that they required treatment from a trauma surgeon, rather than an orthopedic specialist who might handle most broken-bone cases.

This all happened when neither law enforcement nor the crew from landlord Cowherd Construction had lawful grounds to enter our apartment. That's because I had filed a notice of appeal that puts an automatic stay on eviction proceedings under Missouri law.

Collins interviewed me at length about the brutal encounter with Missouri "officers of the law" and the full podcast (along with a preview clip) can be heard at his Web site. From the Collins post:

Roger Shuler, the journalist who has exposed deep corruption in Alabama, shares the painful story of the unlawful eviction by heavily-armed deputies that left his wife with a shattered arm and other injuries. Regular listeners know Shuler as the investigative reporter who has exposed corrupt politicians and courts in Alabama, and that he spent 5 months in jail on bogus defamation and contempt charges starting in October, 2013. Shortly after his release, the Shulers' home in Birmingham was foreclosed, and they moved to Springfield, Missouri, in the summer of 2014.

On September 9, 5 or 6 deputies under the personal direction of Greene County Sheriff Jim Arnott burst into the Shuler's apartment with assault weapons drawn, and first handcuffed Roger and Carol. Later, the handcuffs were removed, and Carol was told she could enter the apartment to retrieve personal items. Two or more deputies jumped her, slammed her to the ground, and twisted both arms behind her back.

Shuler reports that Sheriff Arnott exclaimed that Carol had assaulted a deputy, while Roger observed no contact or provocation. Carol was taken away in a squad car, and after repeated complaints about her broken left arm, they finally took her to a hospital, where she spent several days and required major surgery to patch her shattered arm. She suffered other injuries, including serious bruising on her other arm.

How far outside the law was this whole series of events? Collins provides insight:

Shuler tells us that they were current with the rent when the landlord unilaterally moved to terminate their lease. The eviction occurred before a ten-day grace period had elapsed, and despite a legal appeal that had put a hold on any eviction proceedings.

And he says flatly, "There's absolutely no question in my mind" that the eviction is retribution for his ongoing reporting about Alabama corruption--most recently breaking the story about the sexual affair of current Alabama governor Robert Bentley that led his wife of 50 years to file for divorce.

The Shulers lost most of their property in the eviction, some items were stolen by employees of the landlord. They are living in a fleabag motel with just the clothes on their backs. If you can make a donation of any size, please visit the Legal Schnauzer blog.

Collins correctly notes that we are in need of financial assistance, especially in light of recent events. Does our reporting here matter? Our blog played a major role in bringing down wife-beating federal judge Mark Fuller, whose corrupt actions from the bench led to the unlawful convictions of former Alabama Governor Don Siegelman and former HealthSouth CEO Richard Scrushy. In fact, I think it's safe to say that no other blog or news site has provided as much in-depth coverage of the Siegelman case as Legal Schnauzer--and Siegelman remains a federal prison in what likely is the most notorious political prosecution in American history.

Jim Arnott, sheriff of
 Greene County, Missouri
We broke the story of Alabama Secretary of State John Merrill, who touts his family values at one moment while having engaged in extramarital activities at others. That was a story that the mainstream media, especially al.com, intentionally sat on and covered up.

Most recently, we broke the story of Alabama Governor Robert Bentley, another so-called Christian and Republican who wears his faith on his sleeve, but has engaged in an extramarital affair with married adviser Rebekah Caldwell Mason, leading Bentley's wife to file for divorce after 50 years of marriage. That's another story the mainstream press almost certainly would have sat on if we had not broken it here at Legal Schnauzer.

Our goal is to continue such ground-breaking coverage--showing that our courts are hopelessly compromised and many "conservative" political and legal figures are not what they appear. We also are focusing heavily on perhaps the most important domestic story of the past year--the militarization, corruption, brutality, and disrespect for civil rights that seemingly have taken over numerous law-enforcement agencies around the country. We've even seen signs that deputies in Madison County, Alabama, have resorted to a "revenge beatdown" (felony assault) and possible murder.

Carol and I now have firsthand experience with Missouri deputies who committed a felony assault that left her with a shattered arm. We also know what it's like to have deputies burst through the door, with roughly a half dozen weapons drawn, including at least one assault rifle. With five more heavily armed deputies bursting into our apartment at the same time, what if one had bumped into another who just happened to have his finger on the trigger of an assault weapon, while it was pointed at Carol or me? One or both of us would be dead.

If you would like to contribute to our ongoing efforts to expose legal and political corruption, we invite you to click on the donate button in the upper right-hand corner of the blog's front page for contributions via PayPal. We are working on establishing a GoFundMe site, and hope to have an announcement about that soon.

Thursday, September 24, 2015

Al.com reporter Charles J. Dean bemoans inaccurate reporting in the modern world of digital journalism while engaging in wildly inaccurate reporting himself

Charles J. Dean
An Alabama mainstream journalist, in an article published yesterday, bemoans the proliferation of inaccurate reporting in modern journalism--and then proceeds to engage in . . . inaccurate reporting.

Charles J. Dean, of al.com, manages to pull off that neat trick in an article titled "Separating rumor from fact and remembering don't believe everything you read."

Dean's article is so poorly written--and al.com apparently no longer can afford to employ copy editors to clean up reporters' messes--that it's hard to tell what he's trying to say. But here is my best guess at his key points: (1) Reports are false that Rebekah Caldwell Mason, adviser and mistress to Governor Robert Bentley, left the state to work on the presidential campaign of Ohio Governor John Kasich; (2) Reports are false that Bentley legal adviser David Byrne has resigned; (3) An unnamed "blogger," apparently me, is responsible for these journalistic transgressions.

There is a slight problem with Dean's apparent claims: I've never reported that Mason went to work for the Kasich campaign, and I've never reported that Byrne resigned from the Bentley staff. In other words, Dean engages in the very inaccurate reporting that he attempts to decry.

On top of that, Dean fails to disclose to his readers the likely reason for his personal animosity toward me and this blog. In summary, Dean's reporting is inaccurate, sloppy, poorly written, and deceptive. Are we supposed to take this guy as a paragon of journalistic virtue?

Dean starts by informing us that a political interest group called Forward Alabama had posted on the Web about Mason's alleged work for the Kasich campaign. This leads Dean to tsk, tsk as follows:

A so-called progressive political group "Forward Alabama" didn't make up that post to Facebook. They picked it up from a blogger who must be part of the so-called "political insiders" group.

Some insiders.

Who is the blogger in question, how does Dean know Forward Alabama picked up the Mason-Kasich story from him (or her), and what is this "so-called political insiders group"? Dean doesn't bother to enlighten us on any of that.

He does tsk tsk again on the subject of Byrne's alleged resignation. Writes Dean:

Of course the blogger who originally posted that Mason was working for Kasich had also posted that Bentley's chief legal advisor, David Byrne was resigning and implied it was over the unsubstantiated rumor that a romantic relationship between Bentley and Mason is why Diane Bentley is divorcing her husband of 50 years.

And by the way, Byrne was also in the hallways of the Legislature working too – for Bentley. He has not resigned.

Dean again mentions an unnamed blogger and leaves all sorts of questions unanswered. Based on my research, both the Kasich and Byrne stories originated with Alabama lawyer Donald Watkins, who has written extensively about Bentley/Mason affair on his Facebook page.

Dean never mentions Watkins by name, but he does write the following, which clearly is a reference to me:

We live in an age where anybody with a computer and an internet connection can post anything, including one blogger who has written about Bentley and Mason. That blogger, by the way, has been sued for defamation and jailed on related contempt of court charges. A Jefferson County judge in April ruled against the blogger and awarded the woman he had defamed by writing she had had an affair with a state official $3.5 million.

This is one of the few parts of Dean's article where the writing is clear; he's referring to a pair of defamation lawsuits filed against me in fall 2013, roughly one month apart, by Republican operatives Rob Riley and Jessica Medeiros Garrison. Dean, of course, conveniently leaves out a few facts:

(1) The contempt-of-court finding that led to my incarceration in the Riley matter was contrary to more than 200 years of First Amendment law, and even right-leaning legal analysts have written that it was blatantly unlawful. A paragon of journalistic integrity, such as Chuck Dean, should know his First Amendment law.

(2) The $3.5-million figure in the Garrison case was a default judgment, which grew from my unlawful incarceration and the wrongful foreclosure on our house, which made it impossible for me to defend myself. In other words, the judgment is not supported by law or facts, the plaintiffs' version of events never has been challenged under oath in a court of law, and my reporting in neither case never has been found to be false or defamatory by a jury. In fact, neither case went to a jury.

Why is Chuck Dean so quick to trash me? Well, it's almost certainly because I recently outed him for participating in the Ashley Madison extramarital-affair Web site. I also asked this question: Has Chuck Dean been reluctant to report on the Bentley-Mason affair because he himself has engaged in--or tried to engage in--extramarital activity via Ashley Madison?

Before publishing my article, I gave Dean an opportunity to comment and to answer questions such as the one above. He chose not to respond.

Before trashing me, did Chuck Dean offer to interview me, to give me an opportunity to respond to questions he might have? Did Dean even bother to check the court files to discover the facts about the cases in question? Nope, Chuck Dean did none of that.

We are supposed to learn something about journalistic integrity from this guy? It's apparent he knows no more about journalistic integrity than he knows about marital integrity.

At least there is an element of truth to the headline on Chuck Dean's story. You absolutely should not believe everything you read--especially if Chuck Dean is writing it.

Wednesday, September 23, 2015

Ashley Madison story is not going away; Alabama list contains numerous prominent professionals, so the story is just heating up here at Legal Schnauzer

A Facebook friend recently wrote the following: "Anyone notice how the Ashley Madison thing just went away?"

My FB friend, it turns out, was a bit premature. I can't speak for other journalists who have reported on the hack of data from the extramarital-affair Web site, but the Ashley Madison story is just heating up here at Legal Schnauzer.

We already have reported on two prominent Alabamians--Bradley Arant lawyer Rob Campbell (son-in-law of former Governor Bob Riley) and al.com journalist Charles J. Dean--who held Ashley Madison accounts in apparent efforts to cheat on their spouses. But those are just the opening acts--the Ed Sheeran before the Rolling Stones, you might say--for the reports that are to come.

The Ashley Madison story is challenging to report for several reasons. One, the amount of data is massive, and sorting through it is labor intensive and time consuming. I have data from four states--Alabama, Missouri, Louisiana, and Mississippi. We are working on information for Florida and Georgia.

How big an undertaking is this? Well consider the data from Alabama: Our sources say there are roughly 8,000 paid Ashley Madison users in Alabama, and those are the names we've seen so far at various Web sites. But there are about 220,000 total AM users in Alabama. That means we only know the IDs of a tiny fraction of users. The other users either access the site for free--they can search, but can't chat, swap photos, and use other features--or they obtained some kind of special debit card in an effort to hide their identity, which I'm told can be ascertained anyway. The scope of participation in this is way bigger than many of us knew at the outset.

The number of paid users in Florida, for example, is about 50,000.

A second challenge, for me, came when Missouri deputies conducted an unlawful eviction at the apartment where my wife and I were living and broke my wife's arm so severely that it required surgery. She's only been out of the hospital a few days and is nowhere near a full recovery, which likely will take two or three months, at least.

Bradley Arant's Rob Campbell:
Lawyer outed on Ashley Madison
That has slowed the Ashley Madison story, but it has not gone away. In fact, it's about to get red hot.

Focusing primarily on the Birmingham Metro area, I've found an extraordinary number of high-level professionals--CEOs, CFOs, lawyers, doctors, bankers, engineers, wealth managers, architects, designers . . . the list goes on.

Here are just a few of the companies and entities with executives who have Ashley Madison accounts--HealthSouth, Sterne Agee, Hoar Construction, Cadence Bank, EBSCO, Western Steel, UAB, Royal Cup, Southern Company, Royal Automotive, Liberty National, Wells Fargo, Golden Flake, Blue Cross/Blue Shield, Orkin, BBVA Compass, Skyline Steel, Daimler, The Club, Lakeshore Foundation, Regions Bank, Command Alkon . . . and many more. That doesn't include all the law firms, large and small, that are represented on the list.

And I'm developing a similar list for Missouri.

Is the Ashley Madison story going away? Not by a long shot.